onsdag 2 juli 2014

hur det går?

Jo, hör och häpna, det går bra. Ok, så jag har gjort 2 dagar...dag 3 hav väl knappast sprättat igång riktigt ännu. Skall strax koka kaffe!

Gårdagen var lite tyngre (och idag misstänker jag blir det värre). Eller egentligen var kvällen värst. Jag satt och var arg! Arg för att jag låtit det bli såhär och satt käppar i hjulet för det liv jag vill leva, arg för att jag är så hård med mig själv (om jag inte är smal så duger jag inte) jag vet, varningsklockorna ringer. Men hej, det är ok. Men i ärlighetens namn älskar jag inte mitt tjocka jag. Där, då var det sagt! Vidare var jag arg på varför inte jag kunde få en kropp som tål vilket frosseri som helst, finns ju såna som har det. Nej, i stället fick jag en som glatt kan gå upp 5kg på en vecka och som går upp bara jag ser på en bulle. Suck!

Nå, nu har jag fått skriva av mig, känns bättre.

Igår hamnade jag på ett danspass på gymmet eftersom det jag tänkt mig  på var inställt. Va? Kan man träna på så lite kalorier? Svar: Jo det går bra. Ser till att äta strax innan bara så att jag nu inte ska svimma. Enklast för mig åtminstone är att gå på sådan träning som inte kräver så mycket tankeverksamhet (inte världsbäst med danspass då...).

Nej, nu är det kaffedags och så kör vi en dag till, timme för timme om det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar